מנחם שפירא תוקף את ש"ס: "זו נקמה"

    מהדורת הבוקר No Comments on מנחם שפירא תוקף את ש"ס: "זו נקמה"

    מנחם שפירא, מנהל המחלקה המוניציפלית ב'דגל התורה', שובר שתיקה בראיון לגדסי ופרידמן ב'קול חי': "אין שינוי בבני ברק שם יש לנו הסכם רב שנים, הולכים עם זייברט. בבית שמש לא היה הסכם ושם אנחנו המפלגה הגדולה ביותר והגשנו ראשונים מטעם המגזר החרדי מועמדות לראשות העיר. שמו לנו מועמד כנקמה"

    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנחם שפירא, סגן ראש העיר בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפלית ב'דגל התורה', שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) על הבחירות לרשויות המקומיות: "אסור לנו לשכוח שאנחנו בתקופה שלא היה אמור להיות בחירות. אנחנו במלחמה. הייתי מציע לשנות את השיח ולהתעסק כמה שפחות בפוליטיקה".

    שפירא הבהיר כי אין שינוי ביחס לתמיכה בזייברט בבני ברק: "עשינו בכל עיר מה שטוב לאותה עיר. בבני ברק יש לנו הסכם רב שנים. בבית שמש לא היה הסכם ושם אנחנו המפלגה הגדולה ביותר והגשנו ראשונים מטעם המגזר החרדי מועמדות לראשות העיר, ושמו לנו מועמד כנקמה על איזה מעשה".

    שפירא הוסיף: "אנחנו סגרנו הסכם בנפרד באלעד ובנפרד בבית שמש. כשפתחנו את המו"מ בבית שמש עשינו את זה עם כל יהדות התורה ביחד. באמצע קרה מה שקרה עם הווטו בבני ברק, שחלק מאגו"י אמרו שהם בשלב הזה לא מעוניינים להמשיך את המו"מ וסגרנו עם שלומי אמונים. אחרי הגשת הרשימות סגרנו גם עם ויז'ניץ".

    עוד אמר שפירא: "בבני ברק יש פה עוול מתמשך, רק  נציגים ואנחנו אמורים להיות 11-12. זו הולכת להיות היסטוריה אמיתית, פריימריז, מבחן כוח. זה ישליך על חלוקת המשאבים ועל ניהול העיר".



    0 תגובות